Här finner jag ro

Om mig

torsdag 21 mars 2013

Ett glas rött:)

Sitter här med ett glas vin i handen. Ja jag vet att det bara är torsdag och att det inte är slut på veckan än. Jag har dock tagit helg. Imorgon har vi har vi hemma plugg och sen ska vi upp till Jönköping för att se Matilda spela Fair-play cup i innebandy. Då blir det inget vin så jag tar faktiskt ett glas ikväll utan att skämmas för det. Ibland måste man tänja lite på gränserna :)

Just nu håller vi på med träningslära och styrketräning i skolan. Mycket teori och lite praktik så det är lite jobbigt för en som mig som vill varva teori med praktik. Ganska mycket eget plugg men det är kul att lära sig nya saker praktiken kommer nog senare hoppas jag. Känns lite oroligt inför PT biten nu men det kommer nog att lösa sig.
Det är mycket som snurrar i huvudet just nu insåg jag ikväll när jag var inne och tränade spinning. Jag var knappt närvarande. Benen spinnade i takt men huvudet var inte med.  Känner nu ikväll att jag verkligen har behov av vila och återhämtning men att huvudet går på övervarv. Jag kan inte släppa vissa saker och det gör att jag blir sur och irriterad även om jag verkligen inte vill det. Jaja det blir nog bättre när snön försvinner och solen tittar fram igen. Jag längtar verkligen efter våren!

Nä nu ska jag snart krypa ner i sängen. Ha en skön kväll och hoppas att fredagen bjuder på något roligt för oss alla.
Jag skickar ut en stor portion energi till er alla genom cyperspace :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar