Här finner jag ro

Om mig

lördag 27 april 2013

Inte stark idag:(

Jag vaknade grymt tidigt fast jag trodde det var sent. Var grymt hungrig och mådde allmänt dåligt. Illamående och svag som bara den. Jag gick upp och lyckades snabbt få i mig lite havregrynsgröt.  Kan lova att gröt har aldrig varit godare. Efter en stund började blodsockret rätta till sig.
Jag var dock rätt svag hela förmiddagen och haft grym huvudvärk hela dagen. Det börjar kännas i kroppen att jag drar ner på socker, fett och kolhydrater. 
Vi cyklande in till Mönsterås och tittade på lite jippo som de hade på stan. Tyvärr började det ösregna men vi fikade och shoppade lite. Finns en hel del mysiga affärer inne i Köpingen. Vi blev rätt blöta när vi cyklade hem men sånt är livet.
Eftermiddagen tillbringade vi med att mysa i stugan.  Vi satte upp studsmattan, spelade spel  och barnen fiskade i spöregn. Tyvärr inget napp. 
Nu ikväll slutade det regna så Manne och jag tog vår sedvanliga kvälls promenad.  Kändes skönt men jag var ganska svag. Hoppas på mer energi imorgon.

Ha en fortsatt skön lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar