Här finner jag ro

Om mig

måndag 9 september 2013

Glädjen att leda andra

Härligt pass ! 24fit club Herbalife

Jag har i tidigare inlägg skrivit om hur jag beundrar alla dessa instruktörer och ledare. Deras glädje som de sprider till andra när de leder olika form av pass.

Igår fick jag möjligheten att uppleva deras känsla. Jag förstår att de går till sina pass med ett leende på läpparna. Det är en sån härlig känsla i kroppen att få leda andra och se hur de kämpar.
Jag ledde ett tappert gäng utomhus på fotbollsplanen här i Sjunnen. 
Det är ett pass som normalt körs av en annan tjej men hon hade lite svårt att köra så jag fick möjligheten att hoppa in.
Jag fick fria tyglar att sätta ihop ett pass. Jag tog lite säkra kort och körde ett tabata intervall pass. Det är inte så mycket att komma ihåg men ändå mycket kul pass.

Det var så roligt att få stå framför denna grupp och leda och pusha dem. Visst jag har kört lite PT-pass och tränat med familjen men detta var lite annorlunda.

Det var lite kallt när vi satte igång men när vi klara var det ingen som frös. Jag tror att de var nöjda och kände att de hade fått ta ut sig. 

Kul att få hoppa in. Det kanske blir fler gånger för det gav lite mersmak. Jag har även lite andra planer så man vet aldrig vad som kan hända.

Ha en skön måndag
Nu måste jag hoppa in i duschen efter ett gött spinningpass här hemma innan jobbet. 
Ha en bra vecka så hörs vi säkert snart igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar