Här finner jag ro

Om mig

söndag 15 september 2013

Synden straffar sig själv!

Hej igen!
Det var ett tag sedan jag skrev. Just nu är det så mycket som håller mitt liv igång så jag känner att jag har inte riktigt tid och lust att blogga. Det får bli ett inlägg lite då och då när jag känner att jag hinner med.

Nu i helgen har det hänt mycket roliga saker. Jag var på utbildning i Jönköping med Herbalife. Jag kände att jag behövde lära mig lite mer om produkterna för att kunna rekommendera dem till andra. Jag fick mycket bra information och det var en rolig dag. Så kul att träffa andra människor som verkligen brinner för detta. Jag lärde mig massor bara av att höra hur de har gjort för att nå framgång. Jag är en person som inte vill sälja bara för att känna pengar utan för att andra ska få känna välmående och ha en bra hälsa. Jag testar produkterna allt eftersom och tycker verkligen att de ger resultat.

Jag har under långa perioder haft stora sömnproblem. Jag har inte kunnat somna utan ligger och grubblar mycket. Nu de sista veckorna har jag sovit hur bra som helst. Jag har alltid haft en teori om att när jag tränar sent så har jag svårt att sova. Men jag tränar aldrig senare än till kl 19 så den teorin funkar nog inte. Jag har dragit ner på träningen nu och målet är 4gg i veckan så jag trodde att det berodde på det. I lördags fick jag svaret. De flesta som berättade sina effekter av Herbalife sa att de var piggare och sov bättre. Precis som jag. Alltså är det effekten av Herbalife jag känner. Härligt med en produkt som funkar.Det ska bli kul och se vilken effekt de andra produkterna som de har ger.

Lite uppskattning som ny distributör:)
Denna helg skulle Manne ha kört Ränneslättsloppet. En stor endurotävling i Eksjö. Tyvärr så fick han avanmäla sig. Det var ett lite tungt beslut men det enda rätta att göra. Han knä höll inte för detta. Så tråkigt att se hur han lider men jag hoppas att det kommer att lösa sig snart. Enduro är en stor del av hans liv och det är tråkigt när han inte kan utöva sporten som han vill.

Barnen har varit på hajk i helgen. Jag hämtade hem dem lite trötta och sega på söndagsförmiddagen. Manne hade redan åkt till Ringhals för att jobba i ett par veckor. Lite jobbigt när han är borta så länge men vi fixar det nog. Barnen slöade mest hela eftermiddagen så de märkte inte allt jag var och jobba. Jag han även med ett svettigt spinningpass.

Sen kommer vi till överskriften av detta inlägg som blir väldigt långt märker jag :) När kvällen kommer och jag sitter ensam har jag så svårt att inte dra i alla skåp och låder som vi har. Jag hatar verkligen min svaghet men jag fixar det inte. Igår kunde jag inte hålla emot utan fick tag i lite glass som vi hade hemma. Lite och lite det var 0,5 l svartvinbärs sorbe. Suck självklart åt jag upp hela burken. Men gissa om jag fick betala dyrt för det. Jag har haft problem med gallblåsan och har opererat bort den men har gallgångarna kvar. Jag fick ett anfall igår kväll som heter duga. Jag låg och kallsvettades av smärta och svimmade nästan av på köksgolvet. Himla otäckt när man är ensam med två barn som sover på övervåningen. Som tur var så gav det med sig efter någon halvtimme. Ja det är bara att inse att syndar man så får man betala priset.

Nä nu ska jag avrunda detta långa inlägg
Ha en skön dag alla så hörs vi säkert snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar