Här finner jag ro

Om mig

fredag 8 november 2013

Lärorik vecka

Då var det fredag igen.

Tänk vad veckan gick fort. Det har varit en vecka full med jobb och planering. Jag har många olika projekt på gång just nu. Ett av de stora är nog vår underbara hund Ralf. Han är en liten knähund som bara vill vara hos oss och tycker inte om att vara ensam en liten sekund. Det blir ett stort projekt och lära honom att vara ensam hemma en stund medans vi arbetar. Denna veckan har Magnus och jag jobbat omlott och turats om att vara hemma hos honom. Barnen har tagit hand om honom när de kommit hem från skolan. 
Det är lite pusslande men det kommer nog att lösa sig till slut. Vi älskar denna lille krabat och han passar verkligen in i vår familj.

Veckan har även innehållit en hel del jobb. Det är lite snurrigt i huvudet ibland och hålla alla bollar i luften men det går bara man är planerad.
Jag har haft fullt upp på kliniken och det är så himla roligt.
Ikväll är det premiär för Spa-träff och det ska bli så kul. Hoppas att tjejerna blir nöjda och glada.
Jobbet som massör är verkligen givande och lärorikt. Det kommer nya utmaningar varje vecka. Jag har två riktigt duktiga kollegor som jag kan rådfråga och det känns tryggt.

Igår hade jag en underbar kund. Han är 84 år gammal, aktiv som få och otroligt pigg. Han blev lite sugen på att scana sig på min tanita våg. Han visste nog inte riktigt vad det var men jag förklarade att den scanade av hans kropp och att vi fick fram olika värden. B la får man fram sin metaboliska ålder alltså hur gammal kroppen verkligen är. Hans kropp var 68 år! Gissa om han blev glad och nöjd:) Underbart!

Jag jobbar på med Herbalife och mina kunder får bra resultat och är nöjda. Så himla kul. Det är härligt att se hur bra näring ger bra resultat.

Nähe nu ska jag städa och plocka lite innan det är dags att dra till jobbet. Det blir en sen dag men det ska bli så kul.
Väntar även på fönsterputsaren ska komma. Äntligen så ska vi få se ut genom fönsterna:)

Ha en skön fredag och lugn och rofylld helg!

Min lille bebis sover sött bredvid matte:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar