Här finner jag ro

Om mig

söndag 3 november 2013

SPA-Träff

SPA-TRÄFF


Har ni lust att hitta på något kul med t ex tjejgänget, syjuntan, möhippan, jobbarkompisar eller bara ha en anledning att ha att ta en paus i höst och vintermörkret?
Kom ett gäng vänner och ha en trevlig spastund hos mig!

Jag erbjuder en spastund där ni får göra er egen ansiktsbehandling och prova på våra underbara hudvårdsprodukter. Ni kommer under instruktioner få göra en komplett ansiktsrengörning med rengörningslotion, scrub och mask samt alla krämer som hör till efteråt.

Det ingår även en skön massage på 15-20 min per person. Ni kan välja på varma stenar eller svensk klassisk massage.

Det kommer att serveras lite goda tilltugg och lite gott att dricka.
Alla gäster får en goodiebag!
Många bra erbjudande på produkterna under träffen!

Kostnad: 350:- per person.

Jag sätter gärna ihop andra förslag allt efter ert önskemål
Kontakta mig för mer information och bokning.

              ME Massage och Hälsa
          Malin Ek 070-5734578

                                malin_ek@yahoo.se




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar