Här finner jag ro

Om mig

fredag 1 november 2013

Ha en skön helg

Efter en lång vecka med mycket att göra och många nya intryck tar jag helg. Kroppen och knoppen talar om att det har varit en hel del denna vecka.
Jag är ganska slut i huvudet och slocknar nog snabbt i kväll.

Det har varit en vecka med mycket jobb men även lite ledig tid med barnen. Jag har fördelen av att kunna välja lite när jag ska jobba på kliniken. Det har varit lite mer eftermiddagar och kvällsarbete denna vecka.
Det är så kul att jobba och känna att människor blir nöjda och glada när de har varit hos mig.

Att vara hundägare är något som vi har börjat komma in i. Det går så himla bra med Ralf. Han sköter sig riktigt bra och gör framsteg varje dag. 
Det är så härligt att få så mycket kärlek av denne lille krabat. Han är redan en liten mammegris och får som han vill. Bortskämd till max. Precis som det ska vara:)

Nu får ni ha en skön helg alla. Imorgon ska familjen gå till kyrkogården och skänka en speciell tanke till alla våra kära som inte längre finns med oss.

Vår älskade Ralf 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar