Här finner jag ro

Om mig

måndag 18 november 2013

Vilken energikick!

Exakt kl 5.30 stod jag utanför dörren till mina resekamraters hus och vi skulle dra iväg på min första utbildning med Herbalife. Tyvärr var ju inte mannen i huset färdig så vi fick ju vänta ett tag innan vi kom iväg men så var det hela helgen. Att en karl kan ta sån tid på sig:)
Vi drog iväg ner till Malmö med Carola som chaufför. Mycket skönt att slippa köra vill jag lova.
Team Stewartz! Henke, Carola, jag och Anna. Vilket härligt gäng!
Väl nere i Malmö registrerade vi in oss och allt kunde börja. 
Första passet var men en helt otroligt kille som hade tagit fram Herbalife 24-serien, som är Herbalifes sportprodukter. 
Jag hade verkligen sett fram emot att höra honom föreläsa och han gjorde mig inte besviken. Jag skrev och tog kort så fort jag bara han med. Allt var på engelska så det var bara att hänga på.
Klart man måste ha ett kort med Dr John Heiss grundaren av 24-serien
Dagen fortsatte med diverse föreläsningar. Trött hann man inte bli. Energin som fanns i rummet var verkligen helt otrolig. 

När vi till slut kom till hotellet efter första dagens utbildning var man ganska mör i både kropp och knopp. Men här var det ingen rast och vila. Snabbt ombyte och sen iväg till nästa event. Halloween party! Här var det verkligen många som hade gett allt och klätt ut sig. Vi höll oss väl lite mer nedtonade:) Efter en kul fest var det rätt skönt att krypa ner i sängen även om det var bredvid Carola haha:)
Kvällens häxor!
Dag 2 började självklart med att vi fick vänta på den manliga delen av sällskapet. Till slut kom vi dock iallafall fram i tid med nöd och näppe.
Även denna dag bjöd på en massa bra föreläsningar men bäst var en tjej som heter Ali Jagger. Vilken människa! Vilken energi! Helt otroligt!

Ali Jagger vilken tjej!
Helgen bjöd på det mesta och mitt block är fyllt med nya idéer på hur jag ska utvecklas genom Herbalife. Under bilresan hem planerade vi och bollade idéer. 

Ja vilken helg. Vilken energikick!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar