Här finner jag ro

Om mig

tisdag 19 november 2013

Hittat motivationen igen


Efter någon vecka med lite sämre motivation och svårt att få ihop träningen känns det som det har vänt. Det kommer alltid perioder där tiden och motivationen tryter. Som tur brukar det inte perioderna bli så långa nu för tiden.

Jag har jobbat en del och haft många bollar i luften. Att bli hundägare tar också mycket tid. En liten valp kan inte lämnas ensam mer en väldigt korta stunder. När både Manne och jag jobbar så får vi försöka pussla ihop våra scheman. När jag jobbar hemma kan han åka iväg och tvärt om. Ibland får andra rycka in som hundvakter och det är tacksamt. Barnen ställer upp en hel del också. De tycker om att ha honom att mysa med.

Efter helgens utbildning och känns det som energin och motivationen är tillbaks igen. Jag har ett mål med mitt arbete och vet åt vilket håll jag ska gå. Känns skönt att se helheten men ändå ta ett steg i taget.

Nä nu måste jag hoppa in i duschen efter ett härligt och grymt jobbigt pass med Mr. Buhre. Tack det Daniel!
Tur att jag har bra grejer i flaskan som gör att jag får mer energi och snabb återhämtning:)


Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar