Här finner jag ro

Om mig

onsdag 18 december 2013

Tänka positivt

God morgon alla glada och lite stressade människor. Jag tänkte bara titta in en snabbis innan jobbet och skriva en rad.

Just nu är alla lite stressade innan jul. Jag tänker inte gå in mer på det. Enligt mitt sätt att se det så blir det jul hur eller hur. Jag tänker inte stressa ihjäl mig för det men visst drasa man med lite av allt som händer omkring en.

Igår satt jag och funderade lite på hur 2013 hade varit och inser att 2014 kommer att bli ännu bättre. Jag bestämde mig för att 2014 skulle bli ett bra år för mig och mina kära. Jag tänkte att nu jäklar kör vi. -Tänk positivit nu Malin och våga satsa, fega inte, lyssna på din egen inre röst och tro på dig själv.
Så gick mina tankar och känslan i kroppen spred sig. Jag kände hur jag verkligen ville tro på det jag själv tänkte. Att tänka positivt och visualisera sig målet gör att hjärnan och kroppen ställer in sig på ett visst mål. Det kändes skönt att tänka på detta vis och jag kände att jag verkligen tror på att 2014 kommer att bli ett riktigt bra år. Att det vi i vår familj och människor runt omkring oss verkligen vill göra kommer att funka. Det gäller bara att tänka positivt och tro på sig själv. 

Ja det var lite snabba tankar såhär på torsdagsmorgonen.

Ha en bra dag och fundera på hur du vill att ditt 2014 ska bli. Tänk positivt så kommer det att bli så

Julkram från mig till er.

Min underbara familj. Tagit på julafton förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar