Här finner jag ro

Om mig

onsdag 6 augusti 2014

24Fit club - Härlig träning tillsammans


Idag var det min tur att leda sommar passet 24fit club.
Jag älskar att leda dessa pass. Alla är så nöjda och glad. De har en härlig attityd och vilja att träna.

Jobbade in i det sista och stressade upp till fotbollsplanen. Mötes av 18 st förväntansfulla och träningssugna tjejer och killar.
Precis då kom jag på att jag hade en gammal telefon och ingen musik eller intervallapp nerladdad.
 Fasen här gällde det att improvisera. Lite snabbt löste jag problemet och vi fick både musik och hade koll på tiden.

Svettiga och glad kämpade vi oss tillsammans igenom passet och avslutade med en god och näringsrik shake.
Vilket härligt gäng!
Det ska bli ett nöje att leda er i 24Fitcampen som startar den 19/8.

Har du anmält dig! 

Gör det!

www.24fitcamp.se/antz
Jag lovar att du inte blir besviken.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar