Här finner jag ro

Om mig

torsdag 7 augusti 2014

Härligt att vara efterlängtad!


Åh vad jag älskar mitt jobb!!!
Underbart att kunna kombinera två olika yrken och få ut så mycket av dem:)

Idag har jag verkligen fått så mycket energi av mitt jobb. Varje torsdag är jag på ett företag som heter Evobuss här i Vetlanda. Under 4 v har det varit semestertider hos dem så idag var första gången sen semestern som jag var tillbaks.
Jag möttes av en sån positivitet att jag nästan började gråta av glädje. Alla var så tacksamma och jag var verkligen efterlängtad.
Det är så härlig inställning på detta företag. De har det stressigt och jobbigt men älskar verkligen sina massagetider. De slåss om de 10 tider som finns varje torsdag:)
Det är en härlig stämning på företaget och man känner sig verkligen välkommen och omhändertagen.


Inte som glamoröst men med rätt attityd kommer man långt!

När jag var klar på Evobuss åkte jag vidare till kliniken och hade en wellnesanalys på Herbalife kund. Även hon gav mig så mycket energi.Så härligt att kunna hjälpa någon att förändra sitt liv till något bättre och hälsosammare.

Härligt att kunna kombinera dessa två yrken .Båda ger människor glädje och en hälsosam livsstil

Fick ett fint diplom och en ny snygg pin från Herlbalife. Nu är jag World Team!

Nu är det dags att äta lite och gå en promenad med Ralf  
Ha en skön kväll och imorgon är det fredag glöm inte det :)


För info malin_ek@yahoo.se
070-5734578
instagram: memassage





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar