Här finner jag ro

Om mig

torsdag 16 juli 2015

En riktig sommardag!

Sitter på altanen och bara njuter av en härlig kväll och en härlig sommardag🌞

Äntligen!

Började dagen med att plocka en 1l blåbär som förvandlades till en otroligt god sockerfri blåbärspaj.

Efter detta mumsande packade vi båten och drog ut till "vår" ö mitt ute i Östersjön. Här är vi är vi oftast helt själva och bara njuter. Det blev en härlig eftermiddag med sol och bad. Dock ett snabb dopp, 17 grader är rätt kallt tycker jag. Ralf och Moa tyckte att det var ok iallafall☺.

Vi avslutade kvällen i rörelsens tecken med lite träning. Manne drog ut med mountainbiken och jag körde lite styrka för att avsluta med 5 km löpning i riktigt bra tempo. Kände mig stark och var grymt nöjd med passen. Manne  kom också tillbaks lika nöjd.

Tänker njuta ett tag till och sen somna gott☺.

Tänk på att de bästa sommarminnena skapar man själv. De behöver inte kosta en krona! En dag på stranden eller en promenad i solnedgången är helt gratis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar