Här finner jag ro

Om mig

torsdag 9 juli 2015

Första semesterdagen

Äntligen semester!

Idag började min semester. Så härligt!

Jag vaknade i vanlig stil tidigt men det gjorde inget. Älskar att gå ner och äta frukost i lugn och ro. Dricka mitt örtte och bara njuta en stund tills resten av familjen vaknar. Det är egentid och vardagslyx☺

Lite bokföring och annat pyssel sen var jag klar för riktig semester. Vi brukar åka direkt ner till stugan men i år kände vi att det vore skönt att ta det lugnt och göra klart hemma innan vi drar iväg. Kanske blir det imorgon eller på lördag.

Jag avslutade dagen med ett skönt Grit strength pass på Vetlanda Friskvårdscenter. Helt ok att gå in och träna i detta kalla och regniga sommarväder.

                  Ha en skön kväll☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar