Här finner jag ro

Om mig

tisdag 7 juli 2015

Jordubbar i långa banor

 
Åh vad jag älskar jordgubbar. Jag skulle nog kunna leva på dessa underbarat goda bär. Det gåra att variera i så många olika former.
 
Jag äter dem till frukost, lunch och mellanmål. Funkar alltså när som helst.
Igår köpte jag 10 l för 150:- så billigt är det oxå. Jag frös in en hel del men många slank ner i magen. Det är perfekt att ha i frysen och bara ta upp.
 
Att blanda mjölk och lindahls rabarber/jordsgubbskvarg i mjölk med jordgubbar är gudomlig gott. Man kan även ha grekisk yoghurt istället för mjölk. Perfekt som mellis när man vill öka proteinhalten.
 

Här har jag mixat ihop en smootie med jordgubbar, grekisk yoghurt och proteindrinkmix från Herbalife. En perfekt mellanmålsdrink.
 
Som sagt jordgubbar är nyttiga, goda, billiga och lätt att variera.
 
Ut och köp en låda!
 
Ha en skön dag i solen!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar