Här finner jag ro

Om mig

torsdag 20 augusti 2015

Glädjen i att leda andra!


Jag har under några år varit med och instruerat ett träningspass och det är så himla roligt. Jag kunde nog för några år sedan inte för min vildaste fantasi se mig själv stå framför ett gäng och leda ett pass. Det är verkligen inget man gör när man känner sig stor och tjock. Då vill man helst stå långt bak i rummet och inte se sig själv i några speglar.

Idag känns det som en självklarhet att stå där och pusha andra till att orka lite mer, svettas och ha roligt tillsammans.
Det är en ofantlig personlighetsutveckling och få möjligheten att göra det.

Det ger glädje och energi, styrka och mod.

Jag trivs så bra med det och gänget på 24fitclub är en grupp underbara människor med mycket skratt och energi.
Jag älskar dessa pass för de passar alla. Du behöver inte vara vältränad, supersmal eller ha de nyaste träningskläderna. På dessa pass träffas vi tränar och har roligt ihop. Precis som det ska vara:)

Älskar att träna tillsammans med er!

Vill du hänga på så tränar vi tisdagar och torsdagar kl 18.30-19.30 nedanför Folkets park i Vetlanda
Välkommen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar