Här finner jag ro

Om mig

söndag 9 augusti 2015

Löpning kan vara kul!

En varm och skön helg med lite av varje.

Igår var det en heldag med enduro tävling. Manne både körde och visade nya cyklar. Jag hjälpte honom och visade även lite herbalife. På kvällen blev det grillat och speedway.

Idag sken solen från klar himmel men jag åkte in till stan för att ha teamträff med Herbalife teamet. Det blev många skratt och lite annat planerat.

På eftermiddagen hade jag grym huvudvärk och mådde allmänt dassig. Så det blev en del vila och inte mycket solande. Hjälpte Matilda att packa till lägret som hon åker på imorgon.

Nu ikväll började orken komma tillbaka och temperaturen var behaglig så jag tog med mig Ralf ut för en löparunda. Tänkte att löpning är bästa medicinen och att en kort runda är ju alltid bättre än inget. När vi väl kom igång kändes det riktigt skönt och vi tog en lite längre runda på ca 5 km. Kändes riktigt skönt i kroppen. Som så många gånger förr var motion den bästa medicinen.

Löpning kan vara riktigt kul!!☺

Nu lite slapp i soffan och sen sängen👍☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar