Här finner jag ro

Om mig

fredag 21 september 2012

Nu åker värmedynan fram!

Sitter skönt under en filt och tar helg. Jag kände när jag kom hem från skolan att det kanske inte var helt fel att att kolla upp knät/vaden så jag fick en tid hos läkaren. Jag är ingen" fan" av sjukhus och läkare så det var ett stort steg att bara åka in och kolla upp det.Fru läkare sa att det var musklerna som hade fått sig en rejäl omgång med lite muskelbristningar som följd. Jag fick ett stort bandage runt benet och rekommendationen att vila. Ja detta ord vila är ju inget jag gillar men kanske ikväll iallafall. Imorgon kan jag nog köra lite överkropp här hemma iallafall:)

Just nu har jag tagit fram värmefilten för värme kunde visst vara bra vid läkning. Jag känner mig verkligen som en gammal tant så nu är det bara rullatorn som fattas:) Ja det är ju tur att man kan skratta åt allt. Är man vig som ett kylskåp så är man!

Magnus och jag var inne i min favoritbutik idag Nytt och Nött. Så härlig butik. Jag köpte lite gott till att ge bort imorgon och Magnus valde faktiskt ut en ursnygg ljusstake som jag fick för han tycket nog lite synd om mig haha. Eller inte man vet aldrig:)

Ha en skön fredagskväll alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar