Här finner jag ro

Om mig

fredag 21 september 2012

Sovmorgon varför det?

Sitter här i arla morgon stund och bloggar lite. Jag vaknade för ett tag sen men kunde verkligen inte sova mer. De är märkligt med lördagar när man äntligen får sova lite längre så går det inte. Jag sover dock ganska gott på alla värktabletter som jag stoppar i mig innan sänggående så det gör väl sitt till att jag vaknar tidigt. Idag känns dock benet något bättre så det finns nog hopp om livet :)

Barnen har packat sina väskor för idag så blir det UV-hajk men först in på idrottskolan en liten runda. Moa vill så gärna testa handboll som det är idag. Ja handboll är ju min gamla lagidrott. Så himla många roliga minnen jag har från den tiden. Vi var ett härligt lag som trivdes bra ihop. Vi åkte alltid på cup till Västerås och hade så himla kul. Ja det var tider det. Förmodligen drev vi våra tränare till vansinne men kul hade vi :)

Magnus drar till Tranås idag för en tävling i Smålandscupen. Jag ska nog oxå försöka att träna lite lätt idag. Det blir självklart bara överkropp. Åh vad jag önskar att jag hade ett TRX-band. Hoppas tomten kommer med det i år. Ikväll blir det härligt sällskap i goa vänners lag. Det ser jag verkligen fram emot.

Nu ska jag försöka göra lite bokföring i Magnus företag. Får så om siffrorna hoppar rätt.

Ha en skön lördag och hoppas vädergudarna är med oss!
Over and out för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar