Här finner jag ro

Om mig

tisdag 2 oktober 2012

Älskar svett, pust och stön:)

Sitter så nöjd och tillfreds i soffan. Har varit inne på bästa gruppträningspasset ever. Crosstraining är så himla kul.
Jag går verkligen igång på ett rum fullt med svettig, stönande och pustande människor. Det är ett så härligt gäng som tränar. Jag känner att jag kan köra järnet och maxa allt. Jag blir blir så sjukt peppad av alla som tränar tillsammans. Daniel som är instruktör är så himla inspirerande och ser verkligen till att man tar ut det lilla extra ur kroppen. I just love it! Så himla skönt att vara igång igen. Lär nog kännas gött i kroppen imorgon ( i benet oxå men det är smällar man får ta ).

Idag har jag börjat nätverka och ringt en massa samtal. Jag hoppas verkligen att det leder till nått bra. Det svåra är dock att få tag i folk. Inom sjukvården är det inte lätt att få tag i rätt folk. Jag har så många ideér men inser att jag måste begränsa mig för att hinna. Det finns ju inget som hindrar att man fortsätter att göra egna projekt senare. Jag måste bara tro på det jag vill så gör nog min envishet att jag hittar ett jobb till slut. Det kanske tar lite tid men till slut hittar jag nog rätt:)

Sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar och funderar på vad som är normalt

"Solve one problem and hundred other disappear"

Sov gott dröm sött :)

3 kommentarer:

  1. Heeej Malin! grymt jobbat på crossfitpasset.Du är galet stark=)Lycka till med planeringen.Kram /Elin

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja visst är det otäckt med oss.. ;) Hahaha igen..jaaa fruarna over there..Normalt? Eller inte? Oj nu var det det här med att det är härligt att människor är olika och det då va..eller? ;) Peeeuw helt crazy att se det där programmet! Sovgott min vän! Kram från mig

    SvaraRadera