Här finner jag ro

Om mig

onsdag 3 oktober 2012

Träningsvärk och många bra svar

Har precis kört ner barnen till skolan. Regn och rusk ute. Vi går verkligen mot mörkare tider.
Jag har en sån härlig träningsvärk i hela kroppen idag. Känns som det gör ont precis över allt. Rätt gött faktiskt. Jag körde luchspinning igår och sen blev det lite TRX-band med goe Martin som visade mig många bra övningar. Lovar att det brände i musklerna :)

Gårdagen var innehållsrik och jag  fick många bra svar på mitt projekt. Jag kommer att göra besök på några gym och på en privatklinik. Hoppas oxå att Vetlanda vårdcentral hör av sig under dagen. Jag ska även prata med en PT och en egenföretagare. Det ska bli så himla kul! Jag ser verkligen fram emot att få veta lite mer om mitt ämne. Vad är då mitt ämne? Jag vill veta hur hur sjukvården hjälper överviktiga och varför det görs så många magsäckoperationer på fullt friska människor. Jag vill oxå veta vad gymmen har att erbjuda och hur de ser på överviktiga och även underviktiga. Vad kan du hjälpa till med. Många frågor och funderingar..... Nästa vecka kommer att bli mycket intensiv och mycket intressant.

Vi var nog oxå de enda som inte var inne på speedwayen och såg när Elit tog SM-guld. Vi skulle sett den hemma på datorn men då ville inte 3 att vi skulle det för nätet funkade inte. Grattis till SM-guldet iallafall!

Nu blir det lite kaffe och lite pyssel sen ska jag ner till skolan för att laga lite mat. Vår torsdagsaktivitet idag är nämnligen matlagning. Me like:)

Ha en skön torsdag alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar