Här finner jag ro

Om mig

torsdag 4 oktober 2012

Börjar känna mig hemma i detta nu!

Idag har jag ätit libanesisk mat som vi lagade på skolan. Tack underbara Elia för den matlagningskursen. Så himla gott!

Ni i em och kväll har vi packat och packat. Moa ska på bandyläger imorgon kväll fram till på söndag. Matilda ska sova hos en kompis. Manne är på mässa men kommer väl hem senare ikväll. Förmodligen är han borta på jobb hela helgen. Ja ja det blir som det blir.

TRX Pro pack Suspension Trainer
När barnen cyklade iväg till UV satte jag mig ner och började kolla på ett nätbaserat program som vi fått via skolan. De är ett program där man kan bygga olika träningsupplägg. Jag har äntligen budat till mig ett TRX-band på tradera. Så nu ska här tränas. Älskar verkligen TRX så bra träning för hela kroppen och mycket skonsamt. Jag har satt ihop olika program med TRX och även andra styrkepass. Fasen börjar bli riktigt haj på det här med styrketräning nu ju :)
http://www.exor.no/sv-se/forside.aspx Detta program använder vi oss av.


Har nu fått svar från alla som jag ska träffa nästa vecka. Är så glad över att folk tar sig tid och träffar en på så kort varsel. Ska verkligen bli intressant och se vad jag får veta. Jag hoppas verkligen att jag till slut hittar ett jobb inom detta för det är så himla roligt och jag vill verkligen jobba med detta.

Jag har verkligen haft en så himla bra dag. Träningsvärken har dock gjort att jag tog en vilodag och det kan nog behövas det oxå ibland. Imorgon blir det dock träning men vet ej riktigt vad får se vad jag hinner med.

Ha en skön kväll gott folk och ta hand om varandra.

2 kommentarer:

  1. Kul att du uppskattar TRX:en..
    Hur känns det i bröst/axlar efter igår?
    Vad fick du ge på tradera?
    Mvh.Martin

    SvaraRadera
  2. Ja TRX var sketa kul. Jag gav 571:- ink.frakt. Helt ok pris tycker jag. Känns inte så farligt i överkroppen men benen känns sen i tisdags :)
    Kram

    SvaraRadera