Här finner jag ro

Om mig

fredag 5 oktober 2012

Djupa samtal och mystiska paket....

Njuter verkligen av min tillvaro just nu. Skolan är så himla rätt för mig önskar bara att jag hittar rätt plats efter allt detta.
Vi ska ju som sagt ut på fältvecka nästa vecka. Alla fick redovisa sina olika projekt idag. Många intressanta saker som kommer att ske. Ska verkligen bli intressant och höra alla redovisningarna v. 42. Ser fram emot det. Det kommer bli en intensiv vecka har jag insett. Jag har många intervjuer och besök som ska göras. Det kommer även att bli några sköna föreläsningar i Nässjö. Vi läste i tidningen att bäde Blossom Taiton och Mårten Nylén (pt på biggest looser) ska föreläsa på Folkfesten i Nässjö. Det nappade vi ju på så vi är ett gäng från klassen som kommer att besöka dessa.

Ganska typiskt att bäde Eksjö och Nässjö har någon form av Hälsovecka men inte Vetlanda. Vissar tydligt hur mycket Vetlanda kommun satsar på hälsa!


Det blir lätt många djupa samtal i klassen och det är skönt att få prata av med människor som har samma intresse och förståelse för det man säger och gör. Samtalsterapi på hög nivå skulla jag vilja kalla det:)


Har hunnit med ett svettigt och gött TRX pass på VFC idag oxå. Så himla jobbigt men gött när musklerna bränner lite:) När jag kom hem låg det ett mystiskt paket i lådan. Gissa vad det var!

Mitt alldeles egna TRX band.  Vad snabbt det han komma. Jag är överlycklig! Insåg att det fick bli i ytterdörren som jag hängde upp det. När jag testade det i en innerdörr såg det ut som jag skulle dra ner hela dörrkarmen.



Upphängt och klar för användning!
Nu gott folk ska jag se till att barna får i sig lite mat innan deras äventyr börjar. Ha en skön fredagskväll alla.

" Kärleken övervinner allt"  Amor vincit omnia

1 kommentar:

  1. Ååååh jag har varit på en föreläsning med Blossom, shit pommesfrites hon är grymt bra på att föreläsa. Du kommer få sjukt mycket energi och glädje den dagen. Jag är avvvviiiiiss!!!
    TRX band hänger här också, fick jag när jag fyllde år, mest maken som använder. Ska ge mig på ett plågsamt och skönt cross-fit pass i "källaren som gud glömde" ngn gång denna veckan:-)Måste ju bita i det sura äpplet snart, hihi
    Ha den härlig vecka du sköna böna
    kram
    Susse

    SvaraRadera