Här finner jag ro

Om mig

fredag 5 oktober 2012

Lördagsmorgon och jag är ensam

Ja det är ju som vanligt när det är lördagsmorgon inte kan jag inte. Manne gick upp vid halv sju för att dra till Skåne på jobb. Jag hade då varit vaken ett litet tag. Barnen är ju ute på sina äventyr så jag sitter ensam och njuter faktistkt lite av tystnaden. Jag älskar liv och rörelse i huset men det är rätt skönt när tystnade lägger sig.

Jag gjorde ett undebart inköp igår. Jag är inte så duktig på inredning men gillar att pynta lite här och där. Vi har lite projekt här hemma som jag önskar att vi kunde börja på men tyvärr så hinner Manne inte så mycket just nu. Jag vill göra om vår hall men vi måste måla trappen och tapesera om även på övervåningen. Ja ja till slut blir det nog gjort....

Idag ska jag städa lite och kanske gå en runda på stan. Sen ska jag åka bort till Moas bandyläger och hjälpa till och kolla lite på henne. Matilda och jag ska även vara barnvakt till min brors dotter ikväll. Det blir även en spännande avslutningen av GP-speedwayen  ikväll.

Ha en skön lördag mina vänner!
" Carpe diem"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar