Här finner jag ro

Om mig

söndag 7 oktober 2012

Trötta barn,träning och lite hemmafix

Jaha då var denna helgen till ända. Fattar inte vart tiden tar vägen.
Idag har jag hämtat hem Moa från bandylägret. Hon var så himla glad och nöjd men ganska trött. Matilda sov hos mormor och morfar så henne hämtade vi oxå hem. Barnen var på bio nu i em så det har varit en heldag för dem.
Jag har varit ganska trött och seg hela helgen. Har haft en del träningvärk och slarvat lite med maten. Det har blivit lite väl mycket godis och den del annat sött. Ja ja bara att ta nya tag nästa vecka.
Under helgen har jag passat på att pyssla lite här hemma. Har slädat ur en byrå som jag hoppas sälja ikväll. Jag vill så gärna göra om lite på övervåningen. Det börjar bli lite mycket saker i barnen rum i hallen. Jag har lovat Moa en ny säng och Matilda att uppdatera hennes rum lite. Kravet är dock att de måste hjälpa till och rensa och städa sina rum först. Det tänkte vi ta tag i nästa helg.
Nu ikväll har jag varit på ett segt men skönt spinningpass. Brukar försöka gå på det på söndagskvällen skönt att avsluta helgen med det.
Imorgon drar fätlveckan igång och jag har många spännade intervjuer och besök framför mig. Det kommer att bli en intensiv vecka. Ska ju försöka gå på några föreläsningar oxå. Rapporterar om detta senare.

Ha en skön söndagskväll alla sköna människor. Tänk på att just du är värdefull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar