Här finner jag ro

Om mig

onsdag 24 oktober 2012

Nu kommer bilderna!

Som jag tidigare skrev så var vi ett gäng tjejer som hade ett litet fotomodell jobb i fredags. Nu har vår underbara fotograf lagt ut dem på sin blogg http://annapannaochlivet.blogspot.se/2012/10/fotoprojekt-traning-del-2.html.

Jag har självklart oxå snott några bilder från hennes blogg som jag kommer att lägga ut här nu. Jag ska få bilderna av henne senare oxå så det kan hända att det kommer ut fler bilder.

Det var en ganska skön känsla att faktiskt kunna se sig själv på bild och vara nöjd med resultatet. Anna har verkligen hittat den glöd som vi ville att hon skulle hitta när vi tränar. Det är beslutsamhet och ren skär vilja i mina ögon. Jag är så glad att jag ställde upp på detta och min självkänsla fick sig verkligen en push framåt. Så underbar känsla att se dessa bilder. Tack snälla söta Anna för att du ger mig denna gåva!

Jag hoppas ni förstår att detta är viktigt för mig och att det är rätt stort för mig att lägga ut dessa bilder. För ca 1 år sen hade jag aldrig kommit på tanken att göra det men nu känner jag mig trygg i att göra det. Jag har kommit en lång väg det är dax för mig att inse det.





1 kommentar:

  1. Men åååh så fint du skriver! <3 Du har verkligen gjort en fantastisk resa Malin! Var stolt över dig själv! You go girl! Kraaaam från mig :)

    SvaraRadera