Här finner jag ro

Om mig

måndag 5 november 2012

Chockade kroppen!


Idag hade jag en sån dipp och sketa seg morgon. Men med en massa sköna människor runt mig så gick det faktiskt ganska fort över. Är så glad att jag har dessa människor. Det ger mig så mycket energi. Härliga sms och goa kommentarer gör oxå att min energi kommer tillbaks igen.

Jag är ju som sagt ensam med barnen denna veckan och det gör att jag måste pussla lite för att kunna träna. Idag fixade jag det så att jag fick ta ett tidigare pass. Det var ett Body pump pass. Jag tränar inte så mycket body pump nu för tiden. Jag gjorde det mycket förut. Det händer kanske en eller två gånger varje kvartal. Detta gör ju att kroppen inte är van vid dessa rörelser.'
Redan efter benlåten insäg jag att detta kommer att kännas gött i kroppen imorgon. Bröstlåten var grym och jag skakade som bara den. Härlig chock för kroppen!
När väl axellåten kom som jag normalt brukar hata så kändes det som en vila :)
Så skönt att få komma iväg och släppa allt en stund. Jag älskar att komma in på gymmet och köra järnet. Jag känner mig hemma där och det är tryggt.

Så skönt att jag lyckades vända denna dipp och nu ser jag fram emot fredag för då ska vi åka till hälsomässan i Stockholm. Jag längtar verkligen. Det ska bli så sjukt kul!

Ibland är det bra att chocka kroppen lite gran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar