Här finner jag ro

Om mig

måndag 12 november 2012

En dag i mörker.... Idag blir det solglas inne :)

Goder morgon!

Ville bara säga att jag lever och har hälsa. Har lite svårt att se då det är jobbigt att skriva. Ögonbehandligen igår gick ganska bra, Jag har forfarande lite ont idag men det blir bättre. Jag är fruktansvärt ljuskänslig så gårdagen fick bli ett stort mörker. Jag kunde inte ha några ljus tända runt omkring mig. Det gjorde väldigt ont i det ögat som de behandlat och det andra fick jobba lite för mycket så det var obehagligt. Det rinner så himla mycket oxå.

Idag är jag dock tillbaks i skolan och hoppas på att jag orkar vara här hela dagen. Det kan bara bli bättre och jag hoppas verkligen på ett bra resultat. Det kan bli så att jag även måste behandla höger öga men det vet de intre riktigt än.

Jag är dock vid gott mod och nu har de gjort det värsta . Nu får jag bara vänta nägra veckor så att jag kan prova ut hårda linser och nya glasögen för ser det gör jag inte så bra.

Ha en härlig dag alla! Jag lovar att skriva mer när synen är med mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar