Här finner jag ro

Om mig

söndag 11 november 2012

Seg och trött idag

Dagen och gårdagen har varit lite seg. Det har inte blivit mycket gjort. Jag har varit trött och seg. Trodde först att jag höll på att bli sjuk men det verkar bara som om jag är trött. Det har ju varit så tråkigt väder både igår och idag.

Dagen har innehållit lite firande av Fars-dag, På morgonen firade barnen Manne med lite snygga kalsonger, t-shirt och strumpor:)

Barnen och jag åkte in till pappa och firade honom på förmiddagen.Magnus stannade hemma för att plugga till nästa tenta. Jag hade verkligen behövt plugga men huvudet var verkligen inte med på det. Det blev lite tårta men inte så mycket. Jag var så himla trött och seg att jag knappt orkade hålla ögonen öppna.

När vi hade varit där hämtade vi Manne och gick ner till hans pappa för att fira honom på Fars dag och även hans födelsedag. Jag hade fruktansvärd huvudvärk och trodde inte jag skulle orkar mer än att äta för att sedan gå hem och lägga mig. Efter maten blev jag dock piggare och stannade kvar några timmar. Barnen var oxå trötta och slitna så de ville hem och lägga sig och kolla på en film. Det var helt ok tyckte jag för alla kan bli trötta i detta väder.

Jag hade tänkt att träna idag men kroppen ville verkligen inte och då är de bättre att lyssna på den och inte pressa sig själv. Jag plockade här hemma lite och hängde upp nya gardiner. På fredag ska vi ha klassfest här hemma och bada lite tunna. Ska bli så himla kul!

Imorgon är det dax för min behandling av ögonen. Jag är självklart lite nervös men det kommer säkert att gå bra. Manne följer med upp så jag slipper åka ensam.

Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar