Här finner jag ro

Om mig

måndag 19 november 2012

En rosa dröm!

Idag har vi äntligen börjat med massage. Det är så skönt att få börja praktiskt arbeta med kroppen. Hjärnan orkar inte ta in mer teori just nu. Vi började lite lätt med taktil massge och fick testa på lite olika berörings grepp. Jag övade lite på Moa ikväll och hon var mycket nöjd att jag äntligen hade börjat så jag kan öva på henne.

Det har varit studiedag idag och Matilda har varit med några kompisar. De hade cyklat runt hela stan och verkade ha haft mycket roligt. Tyvärr kunde hon inte träna innebandy ikväll för hon har trampat på en spik och har ett otäkt sår. Det är lite svart runt så vi får hålla koll på det.
Min äldsta dotter älskar att köpa presenter till alla och hon vet precis vad man behöver. Idag hade hon hittat en rosa dröm till sin mamma. Det var ett så snyggt rosa Nike-pannband. Hon tyckte att de svarta som jag alltid använder inte var så himla snygga och att jag skulle se lite snyggare ut på gymmet. Underbara unge!

Kommer lätt att vara snyggast på crossfit-passet imorgon:)
Jag har tagit en vilodag idag för jag kände att kroppen var inte helt ok. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk. Förkylning är det sista jag vill ha. Kan också vara så att kroppen behöver lite vila och återhämtning. Imorgon är det dock favopasset så då kan jag inte vara sjuk. Crosstraining is the best!

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min lilla dotter som sover i pappas säng. Manne är borta denna veckan igen och barnen turas om att sova i pappas säng. Skönt för då slipper jag sova ensam. Saknar dock min älskade make!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar