Här finner jag ro

Om mig

fredag 23 november 2012

Familjen är hel igen!

Äntligen är familjen hel igen. Manne är hemma igen. Skönt att ha honom hemma igen. Han håller sig hemma några dagar sen drar han iväg igen. Visst är det jobbigt men det är ju inte för evigt och just nu funkar det när jag pluggar.

Underbara blommer från min underbara make!

Massagen funkade himla bra idag . Det känns i handlederna nu när man har masserat hela veckan Jag lånade hem en bänk idag och har redan testat att massera Manne. Det funkade himla bra. Innan vi tog helg så tränade jag ett härligt pass med goa brudarna Elin och Stina. Jag älskar verkligen att träna tillsammans med dem. Så skönt att avsluta en lång vecka med ett gött pass. Veckan höjsdpunkt!.

Imorgon är det dax för lite julmys på Ljunga parks julmässa. Nu ska jag fortsätta att mysa med min lilla familj.
Ha en skön fredagskväll alla goa människor där ute i mörkret:)

"Tomten jag vill ha en massagebänk i jul, en sån som man har när man är massör" Tomten jag vill ha riktig jul en sån som man har när man är liten. Önskar man sig något riktigt mycket så slår det nog in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar