Här finner jag ro

Om mig

torsdag 22 november 2012

Thaboxning och massage vilken combo!

Idag har jag haft fullt upp. Det är så skönt att kunna slappna av och bara suga åt sig alla lärdom som ges varje dag. Jag älskar verkligen det här med massage. Lugnet som infinner sig när jag får massera och ro i hela själen. En härlig känsla.

Thaboxningen är då raka motsatsen och kontrasten från det lugna och behagliga byttes ut mot sparkar, slag och skrick. Jag har alltid velat testa på på Thaiboxning. Har kört box och combat i grupppass men det här var helt annat. Fasen vad härlig det är att få slå ut lite agressioner och bara få känna den inre kraften komma ut. Skriker man lite samtidgt så hittar man ännu mer kraft. Så kul att få testa på detta med ett sånt härligt gäng. Alla var taggade och körde på som bara den. Kan säga att svetten lackade som vanligt när jag tränar haha. Glasögonen fick sig ett par smällar men det bjuder jag på.

Imorgon är det fredag och då kommer äntligen min underbara make hem. Har jag tur så stannar han några dagar innan han far iväg igen. Saknar honom så mycket! Till helgen blir det nog ett besök i Sävsjö för lite julstämning på julmarknaden. Först ska vi avsluta fredagen med lite träning med goa brudarna förstås!

Over and out för mig denna kväll.

Bilden snodde jag från min goda vän Annas blogg http://annapannaochlivet.blogspot.se/2012/11/bland-massagebankar-och-thaiboxning.html?spref=fb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar