Här finner jag ro

Om mig

fredag 16 november 2012

Fredagspass med go brudar!

En lite suddig bild men vi var rätt skakis i armarna efteråt:)
Fredagspasset blev ett härligt och svettigt pass. Vi var tre tjejer som körde lite crossfit. Idag blev det mest styrkeövningar eftersom vi var rätt trötta och sega. Det blev 21:an. Alltså 7*7 övningar 7 varv.
Marklyft
Armypress
Crosscrawk
Bröstpress
Utfallshopp
Dipps från bänk
Armhävningar.

Vi värmde upp i 10 min och avslutade med ca 5 min mage och så lite strech.
Ett härligt pass som fick oss att tagga igång inför kvällens klassfest. Vi ska bada tunna här hemma hos mig, äta tacos och bara umgås.
Det blir säkert en urkul kväll.
Ha en skön fredagskväll och tänd gärna lite ljus i höstmörkret.

Let your mind dance with your body!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar