Här finner jag ro

Om mig

torsdag 15 november 2012

Spinning, celsius och proteindryck!

Idag var kroppen lite sliten efter gårdagens härliga bodycombat pass. Det passet var ett sådant där pass då allt bra funkade. Jag hade en sån grym kontroll och härlig bålstabilitet. Så skönt att bara kunna kötta på och känna att kroppen svarar. Underbar känsla!

Idag var det dax för torsdagas aktivitet igen. Det stod spinning på schemat. Jaha hur skulle det gå. Kan säga att det inte riktigt var samma taggade och fnittriga gäng som det brukar vara. Märks att det har varit en ganska kämpig period i skolan nu. Men på måndag börjar vi med massagen så då blir det fullt med energi igen!


Visst blir man peppad av denna glad tjej! Dagens spinning instruktör Stina.
Vi drog till Vetlanda frisvårdcenter som hade lånat ut sin spinningsal till oss. Stina stod för instruktörjobbet. Hon brukar instruera i spinnig så det kändes tryggt. Vi var en tapper skara som satte oss på cyklarna men med lite celsius i kroppen taggade vi igång och körde på ett härligt pass. Vi peppade varandra och tjoade så det hördes ändå ut till receptionen:) Gött med människor som vågar skrika och peppa varandra. Vi var ordentligt svettiga och lite skakiga i benen när vi efter någon bonuslåt stapplade ut från salen. Underbar känsla!

Efter passet testa jag en ny proteindryck som jag fick på Hälsomässan,Valio Pro Feel proteindryck. Den var faktiskt riktigt god. Det blir nog att jag köper den igen.



Ikväll har jag städat hela huset för att de ska se respektabelt ut. Imorgon är det klassfest här hos mig som gäller. Vi ska bada tunna och bara ha roligt tillsammans. Ska bli sjukt roligt!

Ha en skön torsdagskväll och glöm inte att det är fredag imorgon! Snart är det helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar