Här finner jag ro

Om mig

lördag 10 november 2012

Hälsomässan och FF-pass

Fixade en fusk tatuering ;)
 
Här kommer lite bilder från Allt om hälsa. Mässan jag var på igår. Vi åkte tidigt och var hemma sent. Jag kan bara säga att idag har det varit ganska segt och det har inte blivit mycket gjort. Mässan var bra men jag saknade en del. Det var väldigt lite träningsrelaterade montrar. Inte så mycket träningskläder. Jag saknade lite ur massagesynpunkt. Inte så mycket massageoljor, massagebänkar eller massageljus. Det var mycket rawfood och företag som hade olika behandlingar i montrarna. Det var väldigt roligt att åka dit. Det är en stor bransch och det var intressant att se de olika delarna. Det blev även ett besök på matmässan som var i samma byggnade. Här smakade på mycket god mat b la isterband från Lammhult. Så himla gott! Köpte med mig en hel kasse hem :) Vi provsmakade även lite vin och annan god dricka. Härligt!
Vinprovning med bästa brudarna Anna och Malin
 
Mojito eller Kokosvatten? Mojiton var helt klart godast :)
 
Jag blev så inspirerad av Jarkko igår att jag körde ett eget ihopsatt FF-pass idag. Det var så himla skönt att träna ett sånt pass igen. Jag har glömt hur grymma de är. Efter dryga timmen låg jag utslagen, dyngsur av svett och så himla lycklig på golvet. Härligt att kunna ta ut sig så även hemma. Man behöver inte alltid ta sig till gymmet för att träna högintesivt.

I eftermiddag har jag börjat öva lite på massage. Magnus fixade fram ett smalt bord som fick agera massagebänk. Snart hoppas jag att jag kan köpa mig en bänk men det funkade jätte bra. Jag masserade både Manne och Matilda och de var mycket nöjda. Moa han jag inte med idag men det får bli imorgon. Det var kul att komma igång och jag kände att jag hade lite kunskap om det. Det ska nog gå bra att lära sig det. Kul att äntligen komma igång.

Ikväll har vi varit med barnen på UV-auktion. Det är trevligt att gå på auktion men det tar ganska lång tid. Några vinster och inköp fick vi med oss hem. Nu ska jag nog slå igen mina blå och hoppas på att jag kan sova inatt. Det har varit lite si och så med det den senaste veckan. Så jobbigt när man inte får sova på nätterna. Jag blir så himla trött och seg.

Glöm inte att vissa far er uppskattning imorgon!

1 kommentar: