Här finner jag ro

Om mig

torsdag 8 november 2012

Vi drar till Stockholm!

Imorgon drar hela Friskvårdspedagog klassen till Stockholm för att gå på årets stora händelse. Vi ska gå på hälsomässa! Tjoo vad kul det ska bli! Jag älskar att gå på mässa. Det är så kul att få prata med människor som jobbar med detta. Plocka i saker, dofta, ta med sig hem o s v. Så härligt!

Vi ska gå på föreläsningar, smaka en massa  god mat, testa en massa häftiga saker. Jag kommer att ha hela ryggsäcken full med saker när jag åker hem. Jag är lite av en hamster och älskar att ta med mig brochyrer och annat smått och gott hem. Det är även matmässa och vintermässa i anslutning till hälsomässan så vi lär nog inte behöva bli hungriga heller. Jag ska kolla in afterskin på vintermässan oxå. Fasen vad kul det ska bli!

World of shape alias Fitnessfighten kommer att stå i en monter och även ha en föreläsning. Gissa om jag ska besöka dem. Ska bli kul att se de som ligger bakom min förändring i livet. Jag måste nog försöka ladda plånboken med lite pengar oxå för det brukar vara många bra mässerbjudanden.

Vi ska åka i arla morgonstund imorgon så det är bäst jag går och lägger mig tidigt ikväll så att jag orkar gå där hela dagen. Med tanke på att jag har sovit dåligt hela veckan så kan det nog behövas.


Här kommer lite bra länkar
http://www.alltforhalsan.se
http://www.worldofshape.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar