Här finner jag ro

Om mig

torsdag 8 november 2012

Vilket härligt pass!

När jag kom hem från skolan idag var jag trött och seg. Ville helst gå och lägga mig under en filt och sova en stund. Energin var riktigt låg. Jag har sovit dåligt några dagar och det börjar kännas i kroppen.

När jag kört iväg barnen till UV så funderade jag på om jag skulle träna hemma eller på gymmet. Jag såg att de hade ett utepass med en kombo och löpning ute och styrka inne. Jag gillar inte att löpa ute i regn och rusk så jag skickade iväg ett sms till instruktören och kollade om jag kunde få vara med på styrkan. Självklart fick jag det! Jag drog in till gymmet och ställde mig på löpandet. Det var segt men killen bredvid mig körde intervaller så jag blev taggade. Började köra på med lite 20/10 *8 och sen körde jag några lite längre. Hux flux så hade jag kört i 30 min och gänget som sprungit ute var tillbaks. Vi körde på med en cirkel med 8 olika övningar. Vi körde 2 varv med 45sek på varje och ett 3:e med 35 sek. Kändes gött i kroppen vill jag lova! Fasen vad jag älskar boxjump. Jag kan, vill och vågar hoppa på 60cm boxen. Yes I can do it!

Som ni förstår så sprutar endofinerna just nu och jag är sjukt taggad inför morgondagens resa till Hälsomässan i Stockholm.
Nu ska jag packa väskan med lite frukost, ägg och nötter så klara jag mig nog. Blir nog några celcius oxå så jag orkar hålla mig vaken. Klockan ringer 05,00.

Ha en skön kväll alla och imorgon är det fredag sen är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar