Här finner jag ro

Om mig

fredag 7 december 2012

Flyt i familjen just nu!

Vilken jäkla härlig dag!

Jag började dagen med att göra mitt delprov i massagen. Jag var rätt nervös och momenten satt verkligen inte bra. Stressade på som bara den. Jag var dock glad att jag inte fick helt hjärnsläpp, Min lärare har ju sett mig göra dessa saker många gånger så han hade förståelse för att jag var nervös och visste att jag kan det. Jag blev godkänd med rådet att lugna ner rörelserna och ta det lugnt. Så himla skönt att jag klarade det men jag är så sur på mig själv att jag stressade så. Jaja jag blev godkänd och nu är det bara att nöta på så jag blir riktigt bra.

Resten av förmiddagen tog jag det bara lugnt och chillade lite med mina härlig klasskompisar. Efter lunch drog Stina, Elia och jag in till gymmet och rev av ett jäkla bra ben pass med lite mage och kondition. Fasen det känns gött i kroppen. Så himla kul att träna med dem. Vi körde tre benövningar 3 varv * 15 rep. Sen mördade vi benen med en tabataintervall upphopp, burpees och utfallshopp. Benen var riktigt stela efter det vill jag lova. Vi avslutade med tre magövningar, 2 varv med 15 rep. Gött!

Den härliga känsla som jag hade i kroppen fortsatte när Manne kom hem med en underbar bukett med rosor. Jag älskar blommor men köper mig sällan det själv. Manne fick även svar på sin tenta som han gjorde för några veckor sen. Han klarade den med bara ett fel. Fasen vilken smart make jag har. Han är helt makalös. Vilken man!

Känns gött med flyt just nu!

Nu ska jag göra barnen klara för skoldisco. Moas första så det är lite extra spännande.

Ha en skön fredagskväll alla goa människor där ute i mörkret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar