Här finner jag ro

Om mig

tisdag 4 december 2012

Härlig känsla i kroppen

Nu börjar det kännas bra i kroppen. Jag har en plan och vet vad jag kan. Jag vet vad jag ska göra för att få upp motivationen igen. Gårdagens pass med Elin blev lite av vändningen. Visst var det så himla svårt att ta det lugnt och inte köra på offensivt. Jag måste lära mig att det inte alltid måste vara full puls för att ett pass ska göra nytta. Visst det kändes som jag inte alls hade tagit ut mig men idag kändes det gött i ryggen och ben. Hade även ganska hårda biceps och underarmsmuskler. Härligt!

Dagens härliga crosstrainingpass gick så himla mycket bättre ikväll. Det kändes bra i kroppen hela tiden. Vissa övningar tog jag det lite lugnare på men andra körde jag på som vanligt och lite till. Känns skönt att känna av när man kan köra på och när man ska ta det lite lugnare. Det är verkligen inget som jag har kunnat tidigare. Jag lär mig något för varje pass jag kör.

Imorgon blir det antingen ett crossfit pass eller axelpass. Vi får så vad jag hittar på. Det blir nog ett pass med goa brudarna iallafall.

Kvällen avslutade jag med att massera Moa och Magnus. Moa hade spelat bandyturnering i skolan och var lite sliten i benen. Magnus har problem med sitt knä och behöver lite extra massage på benen. Börjar känna lite säkrare på detta med massagen nu och det känns skönt.

Nu har jag kollat på handbolls-EM mycket spännande eftersom jag är gamla handbollspelare. Viktigt match för Sverige som slog Danmark.

Härligt med snöflingor som virvlar runt utanför fönstret:)

Sov gott och dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar