Här finner jag ro

Om mig

torsdag 20 december 2012

Julen kommer trotts dammråttor och oputsade fönster!




Nu är har jag jullov!

Igår slutade vi skolan för denna termin. Vi firade med att göra en liten roadtrip ut i skogarna. Vi har länge sagt att vi ska besöka Frenillas bod som ligger i Skirö. Ett underbart ställe som man bara vill åka tillbaks till. Här finna allt och lite till. Det går att gå runt där och sucka och mysa hur länge som helst.
Det är så mycket fint och man önskar att man hade det så hemma men tyärr så ser ju verkligheten inte riktigt ut så. Drömma sig bort en stund kan man iallafall.


Det är så rogivande och sitta i den nybyggda kaffedelen och bara dricka lite kaffe och prata med sina underbara vänner. Jag är återigen så tackasamma att de har hittat mig och jag dem. Skönt att kunna umågs med människor som förstår hur man känner och skrattar att mina dåliga skämt.


Jag har många tankar och funderingar om min framtid just nu. Det finns många vägar och gå. Det jag vet är iallafall att jag vill fortsätta att arbeta med massage och människors välmåeende. Har jag tur så kommer det att bli så. Jag har lite projekt på gång men vet inte riktigt än hur det kommer att gå. Jag lovar att hålla er uppdaterade om detta. Som sagt mycket som håller mig vaken på nätterna nu. Men det är roliga tankar så det gör inte så mycket.

Snart är det jul och julbestyren har jag inte tagit så hårt i år. Det blir jul ändå även om dammråttorna förföljer oss och det inte går att se ut genom de oputsade fönsterna. Ja det har sin charm även det.
Jag har inte så många måsten utan tar dagen som den kommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar