Här finner jag ro

Om mig

tisdag 18 december 2012

Tomten kom tidigt i år:)

Igår pysslade jag för fullt i skolan. Det blev lite julklappar men vad tänker jag inte tala om. Det var faktiskt rätt mysigt och avkopplande och sitta och pyssla en stund.

Mitt i allt detta pysslande kom det härliga beskedet. Våra massagebänkar hade kommit! Vilken lycka! Jag har väntat och väntat och hoppats att den snart skulle komma. Jag är så sugen på att komma igång med att ta kunder och se till att få mina behandlingar gjorda. Jag vill bara öva och lära mig mera. Fullärd blir man aldrig därför måste man öva och öva.

Förväntansfull som ett litet barn åkte jag upp och packade upp detta gigantiska paket. Där var den så himla fin och den luktade så gott. Oxblod eller vinröd är färgen och den var så snygg. Kärlek vid första ögonkastet!

Än så länge är den inte invigd men kanske ikväll får någon äran att första första kunden.

Jag ska ju försöka skapa en lite mysig stämning i föreninsgården här i byn och ha lite massagestudio där för kunder som vill komma. Jag har redan en del förfrågningar och det är kul. Hoppas på många fler så hör bara av er :) 

Inte den bästa bilden men den är så snygg. Oxblods färgad!
I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar