Här finner jag ro

Om mig

lördag 1 december 2012

Julkalendern...nu börjar nedräkningen

Nu har nedräkningen börjat. Julkalendern har börjat. När jag var liten älskade jag att titta på den varje morgon innan skolan. Det är något som jag har fortsatt med resten av livet. Nu sitter jag här med mina egna barn och kollar. I år är det mysteriet på Greveholm. Jag kom ihåg många andra bra julkalendrar som jag har sett. Staffan och Bengt var oxå en himla bra julkalender. Ja det finns många och det hör julen till.

Vi har även öppnat en hel massa adventskalendrar. Det är bingo, choklad, brandkårens och många många fler luckor har öppnats. Vi hoppas väl på en vinst på Binoglottokalendern :)

Längtar till Tandådalen och lindalens fäbod. Världens godaste våfflor

Ikväll ska vi gå på julshow med bästaste vännerna. Det blir lite fördrink och ostbricka här hemma först. Ska bli kul att komma iväg lite på nått vuxet.

Kolla gärna in denna underbara julkalender :)
http://www.facebook.com/mojentertain?fref=ts


Ha en bra lördag och glöm inte långkalsongerna för idag är det bistert ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar