Här finner jag ro

Om mig

söndag 2 december 2012

Vilken skrattfest!

Vilken härlig lördagskväll det blev. Jag älskar när det händer nått i denna lilla stad.

Bästaste vännerna kom hem till oss några timmar före föreställningen. Det är härligt att få umgås bara vuxna ibland. Vi åt gott och drack lite gott. En härlig stämning infann sig i huset och skrattet klingade högt. Precis som det ska vara innan man går ut och har en kul kväll.

Föreställningen var så jäkla roligt. Jakob och Martin som utgör MoJ är helt otroliga. Det var en hög stämning i lokalen. Skrattsalvorna avlöste varandra. Vilken skratt fest det blev!

Idag är det första advent och jag ska leta reda på min adventsljusstake för att kunna tända det första ljuset i advent. Jag ska även ta och slå in en liten advents present till barnen som jag ska lägga i deras julstrumpor. I år har vi inte en paketkalender utan de får en paket vid advent istället.

Dagen kommer att innehålla innebandy match för Matilda och sen blir det julbord med mor, far och bror med familj. Jag är ingen julbords-fantast men det är min käre far och min make så jag får ofra mig och följa med. Jag gillar inte all mat som blandas i en himla röra men jag får välja ut godbitarna och sen åka hem och träna bort alla kalorierna haha.

Lite julstämning här hemma
Ha en skön 1:a advent alla goa människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar