Här finner jag ro

Om mig

tisdag 11 december 2012

Snöänglar finns!

Barnen och jag avslutade dagen med att gå ner till slalombacken och åkte lite pulka. Moa gjorde snöänglar. Snöänglar är nått som jag verkligen älskade att göra som barn. Jag brukade försöka göra så många som möjligt i vår trädgård utan att stiga i dem. Vi hade en stor äng precis utanför trädgården och där kunde man göra massor men det var viktigt att inte stiga i dem för då var de inte riktiga. Det är härligt att vara ute på kvällen och leka i snön. Sen kröp vi upp och soffan och kollade på några avsnitt av Greveholm julkalendern som var 1996.
 
Det har varit en dag med både upp och ner. Det är inte alltid lätt och vara ensam med barnen och jag mitt humör är inte på topp varje minut. Jag tar lätt åt mig andra saker oxå och då blir det ännu jobbigare. Det är svårt att se att jag har faktiskt åstakommit så himla mycket och det ska jag inte nedvärdera. Jaja man kan ju inte vara på topp varje dag :)
 
Nu ska jag få lite sömn i kroppen så jag orkar massera imorgon. Imorgon är det kundmottagning. Klädsel för massören blir vit tröja och shorts och ja benen är rakade haha.
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar