Här finner jag ro

Om mig

fredag 18 januari 2013

Fredagsträning med bästa brudarna!

Goa tjejer!

Då var det dax igen Fredag! Denna härliga veckodag. Innan jul körde vi alltid ett fredagspass, bästa brudarna och jag. Nu var det dax att köra igång igen efter jul. Härligt! Idag hade vi fördelen av att kunna träna på förmiddagen. Skönt för då har man hela dagen på sig.


Alla var rätt sega och hade tränat på rätt bra i veckan så det blev ett något kortare pass men ack så gött. Vi körde uppvärming och sen 20 min rakt av med stationer. 30 sek på varje och sen var det bara att köra på tills tiden var slut.

Mina ben var frukatsvärt sega. Fasen jag körde ju bara rygg igår. Just det, marklyften gjorde ju sitt till. Jag testade lite olika vikter på marklyften. Till slut slutade jag på 110 kg. Hade kanske kunnat maxa lite till men jag skulle ju träna lite till och ville inte knäcka mig totalt. Känns kul att testa och se hur mycket man orkar och vågar lyfta. Ryggpasset igår kändes mycket bra och gymträningen går framåt. Idag har jag även besällt en träningsdagbok så nu är det bara att skriva.

110 kg med stång

Har även hunnit med att kolla lite på Matilda som spelade inomhusfotboll med sin klass. Nu i eftermiddag har jag även haft en massagekund. Återigen fick jag bekräftat att det är detta jag vill jobba med. Härligt när människor blir nöjda och hjälpta med sina problem.

Ha en forsatt skön fredag. Här är det ett härligt väder. Solen håller precis på att gå ner bakom husen och snön ligger vit på marken.

Stinas utmaning! Våga utmana dig själv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar