Här finner jag ro

Om mig

torsdag 31 januari 2013

Hemstudier och mycket att fundera på

Igår och idag har vi haft hemstudier. Det är väl skönt att komma ifrån skolan lite men jag trivs ju bland folk så det är lite ensamt. Jag har dock varit inne och tränat en runda med Stina på förmiddagen. Kroppen skriker lite efter rörelse så avbrott är bra. Kan säga att marklyften på 75kg/8*3 känns i ryggen just nu. Gött när det bränner!

Jag har även hunnit fundera en hel del på min framtid under dessa dagar. Usch snart är skolan slut och det är dax att komma tillbaks till den stora världen igen. Jag måste hitta ett jobb och funderar ut vad jag vill använda min utbildning till. Just nu har jag lite olika funderingar och projekt på gång. Det som är jobbigt är att jag inte får vara allt för enkelspårig samtidigt kan man inte vara allt för bred. Ja det är mycket att fundera på. Jag har ju ett jobb att gå tillbaks till så jag är ju inte arbetslös. Det är ju dock detta jag vill satsa på och brinner för.

Ja mycket att fundera på.....

Nu kommer visst mina skruttungar hem från skolan hör jag. Skönt när de kan gå hem från skolan själva. 30 min daglig fysisk aktivitet var det ju :). Ikväll ska jag äntligen bli av med mina gråa hår hos frissan. Gött!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar