Här finner jag ro

Om mig

måndag 14 januari 2013

Plugg plugg och lite besvikelse

Idag har jag suttit och pluggat en hel del. Magnus har varit hemma men jag låtsades inte om det utan pluggade på. Jag har lyckats skriva manuset klart och även gjort en powerpoint. Det var ett tag sen jag jobbade med det men det ska nog funka. Bara jag inte blir stressade av den men det tror jag inte. Det har varit himla kul att förbereda inför detta föredrag. Verkligen nyttigt och något som jag vill göra mer av.

Jag tränade på Manne och han var så intresserad haha eller kanske inte men lite synpunkter och kritik hade han iallafall. Nyttigt att få någon annan att lyssna så man får en ny infallsvinkel.

I eftermiddags skulle båda barnen till optikern och även jag skulle testa ut nya glasögon. Tyvärr slutade det med att jag bad om recepten och gick ut från affären. Det är svårt att hitta nya glasögen och man vill verkligen ha hjälp av personalen i butiken. Tyvärr var detta inte fallet i den butik som vi gick till. Kan lova att jag kommer nog inte att gå tillbaks dit. Vill inte hänga ut någon så jag säger inte vilken optiker det var. Jag gick till en annan som jag har varit hos tidigare och där fick vi mycket bättre hjälp. Barnen hittade dock inga bågar där utan vi åker nog till Nässjö på fredag istället. Jag vill ha lite tunnare bågar nu och eftersom jag har så tjocka glas skulle de kolla om jag kunde ha det. Nu känner jag att jag vill ha lite tuffare bågar och inte samma modell som jag har haft så länge. Jaja det löser sig nog alltid men det är lite trist när man har bestämt att fixa det. Kundbemötande är verkligen viktigt!

Jag tog en vilodag idag men faktiskt så känns det inte så mycket i kroppen efter gårdagens mördarpass. Imorgon ska jag träna crosstraining så då får jag svettas igen.

Ha en skön kväll och dröm sött!

Längtar efter tills vi får använda dessa böcker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar