Här finner jag ro

Om mig

måndag 7 januari 2013

Skolan börjar igen!

Idag börjar det igen. Härligt att komma igång och få lära sig lite nytt. Nu är det kommuniktion som står på schema några veckor. Ska bli intressant. Denna termin ska vi även prata mycket träning och träningslära. Det kommer att vara testledarutbildning och hälsoprofilsbedömning oxå. Fokus ligger på PT-utbildningen. Ska bli sjukt kul!

Jag måste även fortätta med massagen så jag blir certifierad i den. Är ni intresserade så hör bara av er. Jag ska forsätta i min lilla massagestudio och har öppet när jag hinner och när kunderna vill komma. Min bänk är ju portabel så jag kan även åka hem och massera hemma hos folk.

Igår var Matilda och jag i Jönköping. Jag var på syncentralen och provade ut hårda linser. Det var lite annorlunda men det blir nog bra till slut. Jag hoppas att jag kan vänja mig vid dem. Han kolla även Matilda lite för att se om hon har anlag för sjukdomen men det var lite för tidigt att säga än. Det är ganska liten ärftlighet så vi hoppas på det bästa. Lite shopping han vi med oxå. Halva reapriset på Stadium är ju aldrig fel. Blev lite nya snygga träningskläder och en snygg puma-väska.

Dagen avslutade jag med ett gött spinning-pass. Märks att folk vill komma igång med träning nu efter jul. Full sal och ganska varmt :)

Nu har jag packat min väska med min sedvanlig burk med kvarg. Idag har jag lyxat till den lite och blandat med citruskesella. Himla gott! Nu är det riktig mat och ordning och reda som gäller.

Ha en bra dag och låt inspirationen och energin flöda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar