Här finner jag ro

Om mig

onsdag 27 februari 2013

Caffe Mocchiato och härlig sol!


Vilken härlig dag det har varit idag! Vår känslorna bara sprutar och det liksom spritter i benen och kryper i kroppen. Tänk vad lite sol och värme kan göra för humöret.

Dagen började med lite härligt fika besök. Det blev lite caffe mocchiato och trevligt prat. Sen drog jag ner till skolan för att göra en hälsoprofilbedömning på Manne och även göra en själv. Vi har dock ett problem min make och jag. Vi får inte upp pulsen nog mycket på cykeltestet men vi löste det ändå. Kul att testa Manne. Hans värde var helt ok men när han väl kan börja träna igen så kommer de att bli ännu bättre.
Imorgon blir det ännu fler HPB. Så himla kul att göra dessa tester.

När jag kom hem kunde jag ju inte bara gå in och sätta mig. Det var ju så himla underbart väder ute. Jag tänkte ta en vilodag för gårdagens pass kändes rätt bra i kroppen. Fast lite stavgång är ju inte så högintensiv träning så det var ju helt ok. Så skönt att bara gå och lyssna till fågelkvttret. Jag älskar verkligen när våren börjar komma. Hoppas nu att den får vara kvar ett tag till för nu vill jag inte har mer snö.

Avslutade dagen med att shoppa lite böcker på bokrean. Hoppas bara jag hinner att läsa dem annars får jag spara dem till jag kommer ner till stugan. Där kan jag sitta i min retrosolstol och bara njuta. Läääängtar dit!

Ha en skön kväll och njut av solen även imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar