Här finner jag ro

Om mig

tisdag 26 februari 2013

Härliga tider med hälsoprofilbedömning och bra träning!

Vilken vecka detta är och kommer att att bli! Vi håller på med hälsoprofilbedömning i skolan just nu. Det är så himla kul! Jag nästan ryser när jag skriver om det. Man vill bara göra mer och mer. Kanske nått att göra i framtiden....



Imorgon och på torsdag ska jag testa lite olika människor. Man får fram olika testvärden där man ser hur personens hälsotillstånd är. Det handlar om samtal runt sin egen hälsa och även att göra ett enklare cykeltest för att få fram mer exakta resultat. Mycket intressant att pyssla med.

Nu ikväll har jag ju självklart varit och tränat crosstraining och det sög gött i benen även detta pass.Spinningpasset från igår kändes rätt bra i benen. Härligt med träning:)

Som sagt veckan har bara börjat och den kan bara bli bättre och bättre dag för dag.

Härliga tider! Ljuvliga tider!

Ha en skön kväll alla! Har ni tid så titta ut för månen är helt undebar ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar